Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 25 maj 2009 18:10

nu har jag då jobbat 4 dagar intro började den 12 maj å slutade mina intro dagar den 15 maj.

PÅ måndagen den 18 gick jag ensam för första gången det va nervöst men det funka som fan och sen Fredagen å,det gick fett bra.


I dag jobbade jag med en super go tjej som heter Ana- Maria hel mysig tjej.

flera sånna säger jag bara..


Sen nu har jag fått mitt sommar schema också lite ändringar måste jag göra i juli men annars jobba jobba på.


over and out

kommer mera i morgon


Av Anna - 18 maj 2009 16:49

Jag har fått jobb behöver jag säga mera eller.........................

Av Anna - 11 maj 2009 12:31

sitter å knåpar i hop lite blogg text från helgen å det funkar väl;)

jaja ni får väl läsa då..

mojsi dojsi

Av Anna - 10 maj 2009 12:17

vakna vid 9 som vanligt å fick god frukost Våfflor mmmmmmmmmmm

jammi

sen kom hans mormor å morfar ner å vi satt å snacka lite.Det hade  med sig sin hund Flisan.. snacka om egen personlighet;)

efter det så åka vi upp å handla lite fast det va ju fan inte mycket vi handla toarulle,sköljmedel;).... vilket kap

När vi va klara så drog vi hem å Anki gjorde köttförssås med spagetti mumms

Älskar hennes köttförssås.

Tyvärr va vi  tvugna att åka hem för christoffer skulle upp tidigt dagen efter och jobba.

så vi packade in oss å åkte hemåt:(

så jävla tråkigt att åka hem men det finns flera tillfällen..

mojsi dojsi


Av Anna - 9 maj 2009 11:44

Vakna ganska tidigt på morgon av att Anki å Vesa stöka i köket.

klev upp och gick ut i köket. där satt Vesa med frukost

- god morgon

-god morgon sa jag å gjorde i ordning frulle till mig sj. strax efter kom amanda ner skuttande;) å vi käka frukost i hop.

Sen vakna min sötnos upp ur sitt koma tur va att kaffet va klart..

Annars hade det varit mummel mummel KAAAAFFFEEE


Efter ett tag sa Amanda att hon skulle åka till Emma och skriva  lite på deras story så vi körde henne dit, jag, Anki och Chris.

Sen trog vi till Okq8 för att köpa lite saker till bilen,sen gick färden hemåt.


Väl hemma satte chris i gång med bilen och bytte däck å grejer de jävlana hade slangat igen:(

när han va klar runt 15 så kom kargel ner med viktor å vi fika å strax efter kom Linda.

runt 4 tiden kom Linda och Anders med Liam å vi grilla det va verkligen mysigt.

När vi hade käkat  drog vi till Danne en sväng å satt där å snacka tills kl va runt 2130 då åkte vi till nästa närmare bestämt kargel igen för att se på hans nya lya,skit snygg.

vi spela gitarr hero med viktor;)

Efter det drog vi tillbaka till "Danne" för att plocka upp han sen drog vi till Anki å kolla på Jeff Dunham;)

Vi hade det skit mysigt å trevlig satt å käka godis å chips.

sen såg vi att" Danne" vart trött  så vi körde hem han.

Sen direkt hem å zzzzzzzzzzzzzz snarka å sov.




Av Anna - 8 maj 2009 11:37

Idag åkte vi upp till Horfors efter Christoffer jobb.

Vi drog runt 18 tiden och kom upp ca 2030 lagon till Hockeyn sverige mot tjeckien.

Vi torska med 1-3 till de andra laget.

men men

När vi kom upp   va vi skit hungriga så vi gjorde korv med bröd bättre än att ligga utan mat i magen.

sen vart det typ natt natt på kudden.



Av Anna - 6 maj 2009 18:00

Nu har jag suttit är å ringt å ringt en massa jobb ansökan får se hur det går.

 Christoffer jobbar till 21 i kväll får se vad jag hittar på.

Kanske spelar wii Fitt då;) eller nått annat kanske sims2 snart kommer ju sims3 längtar tills dess;)

får väl se hur jag gör med sims2 spelen då.

jaja det visar sig.


Av Anna - 5 maj 2009 23:24

I dag har det varit ett skit väder regn å bara bläääääää

man blir så deppig å vill bara krypa ner i sängen å glo på tv.

annars är det lungt lite seg bara vill ha pengar nuuuuuuuuuuuuuuuu

christoffer spelar nått spel på wii och jag sitter här och bloggar.

ska snart sova sen upp å försöka få dagen att gå..


Nee nu sova natt natt hörs i morgon


just ja det är mammas födelsedag i dag.


STOR GRATTIS MAMMA 


HURRA  FÖR MAMMA I DAG



Ovido - Quiz & Flashcards