Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 10 mars 2010 23:40

    I dag har jag varit ledig hela dagen.

tagit mest hand om mig sj och bara myst. ätit godis å dyligt.

jag har bakat också hihi mmmm chokladkaka:D

snart blir det sova säng säng och kolla på film troligen.

har fått nån dilla på att se alla pirates med johnny depp:D


Den 11 februari(torsdag) kom Amanda ner till oss. det va jätte mysigt.

fredag en heldag ute på stan med shoping å dyligt.

sf.bokhandel å games workshop( 1 1/2 timme i butiken:D) sen åt vi kina mat.mmm godis.

på kvällen satte vi igång och målade gubbar:D kl vart 2 hihi men skoj va de.


Sen på lördagen såg vi Alice in wonderlad i 3D format skoja du att det va bra.

Den bästa är ju Mr Hatter spelat av just Johnny Depp.

sen också Alan Rickman spelar ju den blåa larven.


När vi kom hem så målade vi lite till men det vart inte så sent dock.


När vi gick å la oss på natten runt 5 tiden började bägge springa upp å ner på toa.

(christoffer och Amanda)

tills slut fick bägge ha hink framför sig.

Bägge vart sjuka samma dag,men inte jag. skumt tycker jag verkligen men men.

Amanda skulle åka dagen efter men nope här åks inte hem till hofors sa jag du stannar här.tills du kan åka.

Så gummsan fick stanna till måndag. och åka kl 14.


/ Anna







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards