Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 25 april 2010 11:47

Igår kom Alexander hem till oss vi skulle umgås och ha trevligt.

Han skulle ta med sig Super mario Bros.wii som är ett party spel för alla.

Jag tänkte så här då att jag öppnar spelet och stoppar in den i wii:et men spelet fanns inte det..

-Alex spelet finns inte i fodralet...;)

- fan fan fan då ligger det kvar hemma.



Då fick Anna en snille blixt och ringde games i sollentuna(dem hade två st kvar)... nu åker jag och köper spelet hos Kalle på games så vi får nånting att göra;)

jag åkte ner och möte mikaela i sollentuna centrum och köpte spelet sen handla till middagen som vi skulle käka.


OCH JAG SÄGER BARA DET!!!!!

DET VAD VÄRT VARENDA KRONA

Super.Mario.BROS.Wii = IT ROCKS!  kanske är lite seg med tränderana men har man inte massa pengar så kan man inte köpa det man vill varje gång.

Nu hade jag lite pengar över sååå då fan ska jag ha de. punkt slut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards