Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Usch vill inte;(

Av Anna - 11 november 2013 12:00


förbereder mig på hem färd här:(
har inte som helst lust att dra hem men jobbar man så jobbar man å just nu natt i en dag sen ledig 3 dagar sen jobb fred-sön å går av mån morgon sen jobba natt Tis-fre morgon.
sen ledig ledig helgen;)
jaja i se you in your next Life......in hell  



Bläää vill fan inte åka hem idag men måste göras; ( jobbar natt i dag och börjar kl 20-08 rätt soft men ändå segt.
Åker tillbaka till mjölby igen som det ser ut 5-8 kanske kan lösa lite mera;)
Min bästa vill inte att jag drar och inte jag heller.
Vi kan snacka om allt.
Han är bara bäst.
Love you my friend always.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 november 2013 04:21

fredag till lördag natt så klart:( allt är helt ok med mig snart åker jag tillbaka till min bästa vän och får umgås lite och ha trevlig. Gå ut lite i linköping på fredag-lördag ska blir fett nice att gå parta lite granna i en annan stad och se ny...

Av Anna - 11 november 2013 00:15

lite natt sudd i dag.kom hem från Mjölby idag runt 19:( kändes rätt jobbigt att åka från min bästa och älskade "vän" Robban men det funkar. Åker tillbaka igen den 5-10 december:) ska bli mysigt att träffa han igen så det blir 6 dagar;) jag får umgås ...

Av Anna - 10 november 2013 12:00

ååå det är sööööndag eftermiddag här i kära Mjölby:) sitter hos rybben och lyssnar på musik och dricker lite te. ska väl försöka käka nått kanske har ju pizzan kvar sen i går;)sen har jag varit och handlat lite mys käk. menu står det fläskfile gryta ...

Av Anna - 9 november 2013 22:15

sitter hemma hos rybben och softar lite medans han jobbar på harrys i kväll.jag har också varit duktig;) diskat och städa lite i hallen.får se vad han säger när han ser det.. hehe.nä nu tar jag och slår på en film sen blir det natta kudden till Robba...

Av Anna - 8 november 2013 21:00

Fredag kväll efter en underbar kväll på sliver dagen innan så vart det möte först på harrys för robban medan jag tog en kolla shopping tur i linköping. sen tog vi tåget till Mjölby där vi gjorde oss klara inför spelningen i Ödeshög och lite spelnin...

Skapa flashcards