Alla inlägg den 16 november 2013

Av Anna - 16 november 2013 04:21

fredag till lördag natt så klart:(

allt är helt ok med mig snart åker jag tillbaka till min bästa vän och får umgås lite och ha trevlig.

Gå ut lite i linköping på fredag-lördag ska blir fett nice att gå parta lite granna i en annan stad och se nya människor.

sen har jag hela söndag och mån och tisdag att umgås med Dj Rybben alias Robert det ska bli så skönt.

5-10 december det är hela 2 veckor och 5 dagar kvar innan jag kan åka måste boka biljetter när jag får lön.

men först tandläkaren den 26 och den 28 nov.

inte roligt men måste göras.

aja hur som helst har natten varit relativt bra förutom min köra brukare som somna kl 01 idag.

nää nu kolla lite på tv sen kommer kollegorna vid 06


have a nice day


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards