Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 3 maj 2009 16:59

I fredags va vi över till Pk och Anna en sväng.

Träffa Mio som fyllde 2 år i går vi träffa också lillebor Leo:)

det va jätte roligt  lekte med mio ute i parken med gunga å klätterställning.

kul va det i varje fall.

 Vi fick låna hem wii fiit av dem å spela det va skit kul fast det vissa grejar va svåra som fan..

Mikaela kom över på lördagen och spela å det va jätte roligt.

Hon sov över tills i dag Söndag och spelet va i gång igen;)

kul kul

jaja nu ska jag spela jag med  vi hörs senare kanske eller i morgon



Av Anna - 2 maj 2009 11:12

Sommaren är här å gräset är så grönt;)

 Vad ska man hitta på idag då,kanske gå en sväng eller,sitta å slö med en bok på ballen hmmmmm jag vet i fan vad man ska göra.

önskar man kunde ta å bada nåstans en det är väl lite för kallt för det just nu  vissa hoppar ju fan i när första solen tittar fram,men inte denna fröken no way...

jaja vi hörs kanske seanre..

kram kram

Av Anna - 1 maj 2009 10:27

Jaha då va sommaren på väg då.

solen skiner som fan här ute från balkongen;)

i dag är det då första Maj...

jag har tagit två kort från våran balkongen här så nu ser ni hur jag bor eller hur det ser ut från balkongen:)



Ovido - Quiz & Flashcards