Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Anna - 13 juni 2009 12:46

hej hej

nu har jag äntlingen haft fest men mina vänner;)

 Alla va där förutom Hoforsgängen  sakande mina vänner som fan...

Danne,pläää och Linda. fan va trist men det kommer flera dagar..


först käkade vi en god sallad som jag hade gjort kyckling såklart;)

sen började vi dricka lite å mera vart de.

vi spela buzz också hihi.

Efter ett tag kom Jocke tillbaka han hade med sig Sebbe och keso.

det vart en super mysig kväll

tack alla fast mest av allt vill jag tacka mina underbara personer.


jag fick fina presenter också.


ex: NCIS boxen nr 5,raymonrabbit partytv2,the sims2 fritid och massa viner;)


Mikaela tack för att du hjälpte mig med allt i köket.

Sen till min underbara pojkvän och sambo som jag vill tacka mest att du finns och för allt du har gjort.

Älskar er massor:)




Ovido - Quiz & Flashcards